• Voor 21:00 besteld, morgen gratis in huis
  • Één van de grootste modewinkels van Nederland

Retourtermijn

Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van het pakketje. De verzenddatum staat vermeld op de factuur.

Gratis retourneren in de winkel

Wanneer je ervoor kiest de bestelling te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de klantenservicebalie. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee dat bij de bestelling zit. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag contant terug. Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel, mocht er een prijsverschil zijn dan kan dit gelijk verrekend worden.

Indien je een aankoop hebt gedaan via AfterPay, dan kun je de kleding met het retourformulier inleveren bij de klantenservicebalie. Je ontvangt in dit geval geen geld retour. Wij informeren AfterPay over de gewijzigde en/of geannuleerde bestelling en je ontvangt, indien van toepassing, van AfterPay een nieuw betaaloverzicht.

Retourneren via PostNL

Je kunt het pakket gemakkelijk retourneren via PostNL. Gebruik hiervoor de meegeleverde retoursticker. 
Het pakket wordt verstuurd naar:
 
RINSMA MODEPLEIN
t.a.v. Webshop
Antwoordnummer 727
8400 VB Gorredijk

Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in de originele verpakking en voeg het ingevulde retourformulier bij. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en verwerkt ontvang je een retourbevestiging via de e-mail.

Bij retourzending zijn de kosten €6,95, jij betaalt slechts €3,95, dit is een bijdrage voor de administratie-, verzend- en pick-upkosten die wij gemaakt hebben. Het retourbedrag minus de administratiekosten wordt binnen vijf werkdagen na ontvangst retour teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. Dit geldt ook voor VISA en MasterCard betalingen.

Ruilen via de post

Een artikel kan omgeruild worden binnen 14 dagen. Je kunt een artikel ruilen door de retourprocedure te volgen op het retourformulier. Hierop kun je aangeven welk artikel jij wilt ontvangen. Het is handig om van tevoren op de webshop te kijken of het gewenste artikel nog op voorraad is. Indien wij het artikel niet meer op voorraad hebben, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op. Als je direct telefonisch contact opneemt, kan het artikel alvast voor jou gereserveerd worden. Hierdoor loop je niet het risico dat het artikel alsnog wordt verkocht. De reservering voor een omruiling kan telefonisch worden gedaan via 0513 468 050.

Status artikelen bij ruilen/retourneren

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en met aangehecht prijskaartje zijn. Het passen van kleding wordt niet gezien als gebruik.

Verkeerd of beschadigd geleverd artikel

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 0513 468 050. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Terug naar de klantenservice >